Agenda Constructiilor
Sambata, 14 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - SALESFORCE reuseste integrarea CRM si a inteligentei artificiale pe platforma unica
SALESFORCE reuseste integrarea CRM si a inteligentei artificiale pe platforma unica
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Ovidiu Stefanescu 28 Dec 2023 06:00
Specialistul in aplicatii CRM Salesforce a reusit in trimestrul al treilea din 2023 incasari de 8,72 miliarde USD, in crestere cu 11% fata de anul precedent si cu 10% la rate constante ale cursului de schimb. Marja operationala GAAP a fost de 17,2%, iar obligatia de performanta curenta ramasa de 23,9 miliarde USD, cu 14% mai mare in raport cu perioada de referinta din anul precedent. Salesforce a returnat 1,9 miliarde USD actionarilor in trimestrul al treilea sub forma de rascumparari de actiuni. Expertii grupului estimeaza pentru ultimele trei luni al anului fiscal 2024 vanzari cuprinse intre 9,18 miliarde USD si 9,23 miliarde USD, in crestere cu 10% fata de anul anterior. De asemenea, aceiasi specialisti financiari reevalueaza estimarile privind veniturile pentru intregul an fiscal 2024 la 34,75 miliarde USD - 34,8 miliarde USD, reprezentand o majorare de 11%. In ceea ce priveste marja operationala GAAP pentru intregul an financiar urmator, aceasta este evaluata la 14,5% (30,5% in sistem non-GAAP). Pentru fluxul operational de numerar este, de asemenea, vizata o crestere de 30% - 33%. Conducerea Salesforce a comentat datele prezentate subliniind ca trimestrul al treilea din 2023 s-a caracterizat printr-o executie puternica a planului de crestere profitabila pus in aplicare in anul precedent, care a asigurat obtinerea unei cresteri substantiale a veniturilor si a permis imbunatatirea previziunilor privind marja operationala pentru anul fiscal curent. Oficialii grupului am mai aratat ca Salesforce se plaseaza in prezent pe pozitie a treia in clasamentul firmelor de software pentru intreprinderi in functie de venituri, fiind lider al pietei AI CRM si reusind integrarea datelor despre managementul relatiilor cu clientii in sistemele de inteligenta artificiala. Astfel, este dezvoltata o platforma integrata, ce asigura intrarea clientilor intr-o noua era de productivitate.
 
BIMTotalEnergiesALLBIMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
quadratum
Daikin
CONCEPT STRUCTURE
concelex
Acvatot 2019
CDS
EDIT-Structural
Ubitech
AED
MCA
TECNIC
SIGM
Arduro
KADRA
Eco Garden Construct
strabag nivel 1
GEWISS
theda mar
noark
BogArt
SSAB
EURO BUILD
MAKITA
ERBASU CONSTRUCT
leviatan
ELECTROGRUP

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor