Agenda Constructiilor
Vineri, 25 Aprilie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - ACHIZITIE de lucrari de infrastructura de 213 milioane lei la DRDP Iasi
ACHIZITIE de lucrari de infrastructura de 213 milioane lei la DRDP Iasi
Infrastructura Publicat de AG&F 16 Iul 2019 06:00
Autoritatea contractanta Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA (CNAIR SA) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 213.893.069,71 lei, pentru atribuirea unui contract, sub forma de acord-cadru, care vizeaza executia lucrarilor de intretinere periodica multianuala – covoare asfaltice executate la cald pentru reteaua de drumuri nationale din cadrul DRDP Iasi, anul I- anul III, loturile 1-3.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece acest proiect trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului contract (acord-cadru), care il reprezinta intretinerea periodica multianuala. Prin realizarea de covoare asfaltice executate la cald pentru reteaua de drumuri nationale din cadrul DRDP. Iasi, in conformitate cu cerintele din documentatia tehnica. Termenul-limita pana la care operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 6 august 2019, ora 15:00, iar ofertantii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi, chiar si pentru toate trei.
Durata acordului-cadru este de 36 luni, iar documentatia de atribuire este atasata in integralitatea sa la fisa de date a achizitiei. Documentatia de atribuire poate fi descarcata si de pe site-ul autoritatii contractante, respectiv www.drdpiasi.ro. Operatorul economic interesat de procedura de achizitie solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire aferenta acesteia, prin intermediul SEAP, prin accesarea sectiunii dedicate intrebarilor din detaliul procedurii de atribuire in termenul stabilit in fisa de date a achizitiei. In acest sens, CNAIR SA recomanda consultarea notificarii nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitarilor de clarificari si a informatiilor suplimentare la documentatiile de atribuire / raspunsurile formulate in cazul desfasurarii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica prin intermediul mijloacelor electronice (on-line). In situatia in care mai multe oferte considerate admisibile sunt clasate pe primul loc si au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMTotalEnergiesRAWLPLUGhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Arduro
Acvatot 2019
SSAB
Eco Garden Construct
MCA
TECNIC
KADRA
EDIT-Structural
CDS
MAKITA
VEGO
ERBASU CONSTRUCT
CONCEPT STRUCTURE
strabag nivel 1
AED
noark
Ubitech
ELECTROGRUP
GEWISS
quadratum
theda mar
BogArt
concelex
SIGM
leviatan
EURO BUILD

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
inoconstruct

pereti cortinaTamplarie Aluminiu.ro Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<