PORR Construct a realizat 80% din lucrarile de modernizare a CF Vidra-Comana |
Infrastructura Publicat de AG&F 19 Oct 2023 09:29 |
![]() "Cu o intarziere cauzata de lucrarile suplimentare de consolidare a terenului executate in localitatea Daia, dar si de procesul de fabricare si furnizare a unor componente metalice, lucrarile feroviare pe intregul traseu Bucuresti Nord - Gradistea - Giurgiu Nord se apropie de finalizare, iar din primavara anului viitor constructorul ne asigura ca trenurile vor circula pe noul pod feroviar de la Gradistea", precizeaza un anunt al CFR Infrastructura.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator.
![]() "Traseul caii ferate va avea 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru publicul calator - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati", se mai arata in anuntul CFR Infrastructura.
![]() Stadiul lucrarilor (proiectare 100%, executie 80%)
Lucrarile de arta de pe intregul tronson au fost executate in proportie de 75%, astfel:
Toate podetele si subtraversarile de pe intregul traseu CF Comana - Vidra au fost realizate integral, la fel ca cele 8 subtraversari (tip C2).
Lucrarile la cele doua constructii civiled noi, HM Comana si PO Gradistea sunt executate in proportie de 90%, iar cele de reconstructie a podului de la Gradistea au ajuns la 53%.
De asemenea, au fost realizate 98% din terasamente si 94% din lucrarile de suprastructura.
![]() |